Rabu, 29 Ogos 2012

0 Slimdiet2 : Formula Pelangsingan Badan Terpantas Di Dunia!


Produk Pelangsingan Badan Terkenal Di New Zealand Kini Di Malaysia !
  • Termurah Di Pasaran
  • Paling Efektif & Berkesan
  • Selamat & Paling Pantas
  • Moneyback Guarantee
Formula Pelangsingan BadanTerpantas Di Dunia!
  • Memegang Rekod Dunia dengan penurunan berat badan 64kg dalam masa 1 bulan
  • Melangsingkan badan secara sihat & semulajadi dengan program slim diet kami yang amat ringkas & mudah
  • Sihat dengan zat-zat pemakanan yang seimbang
  • Kadar penurunan berat yang seimbang & sekata, tiada masalah kulit kendur & berkedut
  • Masalah kesihatan yang dialami bertambah baik tanpa disedari
Hasil dari kajian khusus dalam journal perubatan oleh sekumpulan ahli perubatan dari Harvard Medical School membuktikan keberkesanan menurunkan berat badan berdasarkan PENYIMPANAN PROTIN DAN DIET KETOGENIK. Ianya terbukti:
  • Selamat dan efektif kerana bersumberkan alam
  • Bertindak mengikut sistem penurunan berat badan secara semulajadi dan maksimum
  • Memulihkan punca pertambahan berat dan bukannya hanya merawat simptom
  • Tidak menyebabkan otot menggeleber atau kendur melainkan otot dan kulit yang mantap
  • Nyahtoksik dan pembersihan sistem badan berlaku secara spontan
  • Program yang menawarkan galakkan hebat dengan penurunan yang cepat berbanding dengan program yang berasaskan latihan fizikal dan kawalan kalori
  • Berdasarkan jumlah jualan di Asia-Pasifik, produk penurunan berat badan Nz New Image SDII telah menurunkan 6000 tan lemak diseluruh dunia sepanjang 21 tahun di pasaran
  • Dijamin hasil yang memuaskan, berkesan dan menjimatkan
  • SDII adalah program menurunkan berat pertama di dunia yang amalkan teknik diet karbohidrat rendah
  • Memegang catatan World Guiness Book of Records kategori penurunan terpantas
  • Kunci kejayaan SDII ialah : Elakkan karbohidrat + kurangkan lemak
  • Penurunan purata 1 minggu + 3kg adalah pasti! (Jika setia pada syarat) Tanpa perlu berlapar
Prinsipnya menghampiri pengurangan berat badan secara semulajadi dan ianya terbukti berkesan dan selamat. SLIM DIET II membekalkan kesemua zat pemakanan yang seimbang seperti protin berkualiti tinggi, pelbagai vitamin, galian mineral dan asid lemak dalam jumlah keperluan seimbang. Ianya juga telah diperkayakan dengan protin (protin soya isolat). Masalah kesihatan yang sedang dialami juga bertambah baik tanpa anda sedari seperti darah tinggi, sakit jantung, masaalah berkaitan pernafasan dan obesiti. Insya’allah. Ianya tidak menyebabkan:
  • Rasa lapar yang menyeksakan. Hanya makan makanan anda seperti biasa 3 kali sehari.
  • Ianya tiada kesan sampingan dan rasa tidak selesa yang kerap berlaku dalam program penurunan berat biasa yang lain.
Pengurangan berat badan melalui SLIM DIET II adalah mudah, selamat dan berkesan. Pengurangan berat badan adalah PASTI manakala rasa lapar dapat dihindari. Paling penting ialah kemungkinan penambahan balik berat yang dikurangkan adalah sangat rendah.
Protin
Protin adalah asas kepada semua sel yang hidup. Protin adalah berasal dari perkataan Greek yang bermaksud “pertama” kerana protin dikatakan sebagai bahagian tubuh badan manusia yang terpenting sekali.
Protin sering digunakan. Oleh kerana badan kita tidak mampu menyimpan protin, maka ianya perlu digantikan setiap 160 hari. Sel-sel hati pula digantikan setiap 2 minggu manakala sel-sel darah adalah setiap 30 hari. Oleh kerana sel-sel organ ini terdiri daripada protin, hanya protin sahaja yang dapat membina, membaiki dan mengekalkan fungsi tubuh kita.
SLIM DIET II atau singkatan SDII dari NEW IMAGE hanya menggunakan Protin Soya Isolat sebagai ramuan asas dalam SDII. Protin soya Isolat merupakan komponen protin yang telah diasingkan daripada kacang soya. Ia membekalkan protin berkualiti tinggi yang setara dengan susu dan telur tetapi bebas dari lemak tepu dan kolesterol.
Plan Yang Mudah Diikuti
Tiada peraturan rumit untuk dituruti dan anda dijamin mencapai keberhasilan yang diidam-idamkan. Ianya hanya semudah Satu, Dua dan Tiga
SATU – Tambahkan 2 sudu penuh SLIM DIET II kedalam 200 – 250 ml air sejuk.
DUA- Kurangkan makanan karbohidrat dan bergula.
TIGA – Tingkatkan penggunaan makanan protein seperti ayam, telur, daging dan makanan laut. 4 gelas SDII sehari akan membekalkan anda dengan 100% zat pemakanan yang diperlukan oleh tubuh anda untuk tenaga tinggi dan tubuh yang ramping lagi sihat.
Pengambilan buah-buahan adalah tidak dibenarkan semasa menjalani program ini kerana kandungan Karbohidrat dalam buah-buahan adalah terlalu tinggi. Dalam program ini, kadar karbohidrat harian yang perlu diambil hanyalah antara 20-35 gram.
Testimoni
Malaysia
Hazwani Azmi, Kedah
mmg slim…try la..2 minggu i hlg 7kg:P
Mohd Asyraf Mat Riffin, Bangsar
Saya cuba dalam 4 tin. Dulu 86kg++, sekarang 70kg. 3 kilo lagi nak ideal weight. Tapi target 65kg.
Lina Mohd
saya dah cubanya.dulu berat bdn saya 94kg sekarang dah 70kg.alhamdulilah la.
Hamri Hassan, Kem Sg. Besi
Saya turun 4kg dengan satu tin SDII..
Sitymarisa Binti Othman Sitymarisa, Puchong
Huhu. Aku dah turun 14kg… cuma ari tu slow sikit…. cz aku belasah makan. Now Puasa rasa semakin efektif pula… Nak kasi gambar pic lama x jumpe pic baru ada la… Tgu aku cari pic lama nanti aku tunjukkan…..
Ateh Teh
banyak produk lain telah dicuba malah habis puluhan ribu dari slimming centre, ubat kurus, slimming herbal tea, ape sj tapi akhirnye SDII pilihan sy yg paling tepat..
Sal Hans
Dah turun 6 kg 1 tin… x tinggal nasi pun…. leh je turun…….. yesss
Hartini Abu Bakar 
Dengan SD2..saya berjaya menurunkan berat badan 14kg dalam masa 2 bulan..dan hubby pula 8kg dalam masa hanya 3 minggu..
Fara Apis, Sungai Buloh
hye…sye da turun 3.4kg dlm mse 3 mnggu nie..skng stop kejp coz period..nnti next week nk smbng blk..chaiyook!!
Arma Ashida, Batu Caves, Selangor
Just nk gtau,sy timbang pg tadi dah turun 1.3.kg…tp xtau la betul ke x..rasanya dah betul..cm xpercaya..baru3 ari mkn..tp sy memang x sentuh nasi la…..happy gak le
Aliah Ayob, Baling, Kedah
Saya dah minum 1 tin dan berat badan saya turun 6 kg dlm masa 2 minggu
Shazwani Shamshudin
saya baru makan 4 ari, turun 2 kg..suka benda ni!!!!tak diet sungguh2 pun. ayam kfc saya mkn. tapi elakkan kabo langsung la..
Latifah Maskam, Kuala Kubu Bharu
sy dah cuba……memng brkesan…….
Mawinda Mazlan, Kuala Lumpur
win dah try…rasa kenyang..
Sitymarisa, Puchong
huh ct dah turun 7kg dalam masa 2 minggu berjaya juga tetapi perjalanan masih jauh…macam x caya je cz tak exercises lansung leh turun 7kg .. kalau la ct exercises tak tahu lah mcm mana keputusannya.. huhu pasti lagi menakjubkan
Faridah Ali Redza, Petaling Jaya
Just wanna share my experience, i have been on SDII for only 4 days and i almost lost 2 kg. Hope to lose more in future! Thanx SDII
En Asmadi
berat dulu 120kg, skrg selepas 2 bulan beratnya 95kg! Petuanya kena makan dan Jangan Berlapar, itu je..
Norizan Othman, Melaka
It works like anythng i cant describe. i dun go to gym or sauna diz week. ryn mkn secret recipe for 2 days, my diet totally full of carbo n fat, but then stil manage tp lose an inch.my mum ask me to buy new jeans since my own jeans no longer suit me.huhu.
Mohd Hisham Ibrahim
Salam semua.. Badan saya dah kurus semenjak saya minum ,slim diet turun sebanyak 10 kg kwn2 yang perut boroi tue blehla cube…hehehe..
Mushitah Yusof, Kuala Lumpur
saya dah cuba dah….hasilnya memang sangat sangat berkesan….turun 10kg dalam masa yang singkat….secara berperingkat….tidak ada kesan sampingan…..pinggang juga semakin mengecil…pinggang 26inc dari 32 inci….saiz baju dari L dah tukar kepada saiz M dan S…….
Cik Puan Moya, Kuala Lumpur
SDII… really works for me ..
Suzie Matasin, Sabah
Rugi orang ketepikan slimdiet…
Once, berat badan saya 70kg..husband janji untuk belikan cellphone jika berat saya turun 60kg..3 bulan exercise, x penurunan berat badan malah naik sekilo..one of my daughter, Ivana (I am 44 year and a mother of 7 children) suggests tuk try slimdiet.. X percaya, saya ketepikannya bulat2..
Cuti sekolah lalu, bila anak saya kembali ke rumah, saya tanya kenapa badan makin kurus..Pengsan nak dengar bila Ivana kata hilang 4kg lepas minum slimdiet.. Masa tu juga saya suh Ivana stop minum dan slimdiet yang lebih kat tin tu saya amik. Selama seminggu mengamalkan slimdiet, diet termasuk makan dan exercise saya diuruskan oleh Ivana. Selepas seminggu, keajaiban berlaku..berat badan turun 4.5 kg…then diikuti 2 kg lagi selepas 10 hari….. See More
Ni cerita baik untuk dikongsi.. minggu lalu, saya ke Kota Kinabalu kerana ada seminar MLM..sebelum seminar, sempat jumpa anak saya, Ivana tuk pegi shopping bersama.. terlalu exited pilih ‘Jeans’, terambil saiz 28. tu pun sedar bila dh samapi rumah (sebenarnya nak saiz 30).. Kira nak bagi jeans tu kat anak-anak tapi confirm semua tak masuk punya..haha..bila nampak jeans tu, sakit hati sebab tak dapat pakai. Satu petang, nak kluar rumah pakai lah jeans..teramat hairan, selesa pulak pakai jeans satu ni..Tertanya-tanya napa semua jeans dah longgar tapi satu ni fit on me..adakah berat badan dah naik..???bila tengok betul-betul, rasa nak jerit becoz jeans saya pakai tu saiz 28 (jeans saya beli masa g shopping ngan Ivana)..masa tu jugak, saya terus berlari tuk timbang berat badan..OMG…!!I am 61kg..
Skang, anak suh berhenti minum slimdiet, tapi saya kata, my target is 58 kg..and akan stop minum bila berat badan 58 kg..Anak takut badan diorang kalah..haha..just kidding..
so guys out there, what are you waiting for?..Tiada ruginya amalkan SD…selain keyakinan bertambah, saya rasakan badan lebih bertenaga dan sihat..Pujian mempunyai badan yang cantik dari orang sekeliling menjadikan saya lebih gembira dan bersemangat..Kalo leh nak kongsi kegembiraan ni dengan orang lain..
SLIMDIET..the best weight loss product in the world….
Juliana Ishak, Sepang
Beb…. 3kg in 1 week…this thing is fantastic!!!!

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ALEXA RANK


Google PageRank Checker

Protected by Copyscape Web Plagiarism Detector

MyFreeCopyright.com Registered & Protectedcopyright how to

BACKLINK

JOM TGK TV ONLINE