Ahad, 29 Julai 2012



Reminder!!!! Alpha lipid SD2 ini adalah dietary supplement yer...bukan meal replacement..ape bezanya??? 

Ok..dietary supplement means produk selain daripada tobacco yang yang mengandungi 1 atau lebih serat diet berikut : vitamin, mineral, herb atau botanical, asid amino dan bahan2 lain yang digunakan sebagai diet tambahan untuk meningkatkan pengambilan serat. Dietary supplement ini tidak dianggap sebagai satu bentuk drugs. Ia lebih kepada untuk mengimbangi jumlah nutrient dalam badan. Setiap makanan yang kita ambil setiap hari tidak semestinya mengandungi semula jenis nutrient. Jadi Alpha Lipid SD2 membekalkan hampir semua nutrient yang diperlukan badan. Anda tidak perlu mengurangkan jumlah makanan anda tetapi ada hanya perlu mengurangkan pengambilan karbohidrat sahaja. 

Boleh baca dengan lebih lanjut di web ini:

http://leda.law.harvard.edu/leda/data/663/Scarbrough.html

Meal replacement pula lebih untuk mengurangkan berat badan. Sama seperti dietary supplement ia juga membekalkan nutrients yang diperlukan badan. Berbeza dengan dietary supplement, meal replacement diet memerlukan anda mengurangkan jumlah pemakanan dan kalori anda dalam semua kelas piramid makanan. Misalnya, anda perlu mengantikan waktu makan tengah hari anda dengan meal replacement shake dan sedikit buah buahan atau sayuran. 

Tetapi, dengan diet Alpha Lipid SD2 anda PERLU MAKAN! cuma kurangkan pengambilan karbohidrat. Anda suka daging? Ayam? Anda masih BOLEH MAKAN makanan berikut. Alpha Lipid SD2 sangatlah berkesan bagi mereka yang makan dengan kuantiti makanan kurang karbohidrat. 

Ia seperti reverse diet. Makanan yang anda makan akan digunakan untuk dibakar sebagai tenaga dan apabila kurang karbohidrat, lemak akan digunakan lagi untuk dibakar sebagai tenaga. 

ALPHA LIPID SD2 DA BEST!!!

--> jika ada tersilap info, beritahu yer^^



BERMINAT BOLE PM ALIA SKRG DI: 0176812823 & 0133494680

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ALEXA RANK


Google PageRank Checker

Protected by Copyscape Web Plagiarism Detector

MyFreeCopyright.com Registered & Protectedcopyright how to

BACKLINK

JOM TGK TV ONLINE